May 6, 2013

CintaSariTradisiSPA ...



Memanjakan Diri di SPA..perghhh..mmg terbaik...





ku pergi CintaSari TradisiSPA cawangan Ampang...apa yg menarik kat sini.? packages yg disediakan le...totally urutan tradisional..bukan main gosok2 jerk..atau tukang massage duk borak2 gelak2 minta penampor..hehehehhe




Masuk2 jerk dah berkumandang muzik jawa yg mendamaikan..bau2an rempah yg menenangkan...


Yang membelai badanku penuh kasih sayang adalah Kak Min...aku ambik package UTERUS CARE ....Perghh,..memang terbaik..sebelum urut..dia tungku kita dulu 1 badan..siap bertangas skali..damai rasa badan ku yg penuh berharga ni...ecewwaahh..






apapun..bagusnya kalau korang nak kemana2 SPA skalipun..buat ler appointment dulu..lagi mudah..sampai2 jerk dah leh start session..dan pastikan sampai awal setengah jam ke dari waktu yg di booking tu..

aku mmg syorkan korang gi SPA CintaSari ni..mmg best..dia ada gak cawangan di Tmn Melati Utama..

korang leh check packages yg disediakan di sini : klik link tu..






3 Nak Kata Apa?:

Harith Iskandar said...

wow best ni.utk pompuan je ke?

ayusyuhara said...


A'ah..lupa nak mention..SPA ni utk wanita jerk..hehehehehheh..

AyueJean AJ said...

Best ni...
Lama tak ke spa...

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates