May 10, 2013

Ibu, Mak, Mama, Ummi, Mummy ...



ku nak share video ni..utk ingatan pada diriku dan juga teman2 blogger suma...










Aku sayang Mak Aku..Aku sayang Mak Mertua Ku..

Doaku agar mereka diberkan kesihatan dan dipanjangkan usia..Moga mereka berdua diberkati.


Doaku juga agar anak ku AMIR HARITH ALBAKRI menjadi insan yang berguna..Yang menghormati kedua org tuanya..menghormati agama, bangsa dan negaranya..Menjadi anak yang soleh..menjadi anak yg berjaya dunia dan akhirat..


Mummy dan Daddy sentiasa sayang kan Harith walau apapun terjadi..Moga Harith menjadi anak yang mendengar kata..sentiasa menjadi anak yang bertanggunjawab..


owwhhh..banyak sungguh harapan mummy :(








Setiap Hari Adalah HARI IBU utk saya...

Love Mak & Mummy every second, every minute, every hour & every Day..






5 Nak Kata Apa?:

Lelaki Ini said...

rindu lak mak kat kg..

ayusyuhara said...

moh pakat2 balik kampung weekend ni... :)

Nao Mei said...

Cik akak pun..kalau nak biarlah cik akak sentiasa ingat ibu cik akak sampai bila-bila :)sayangilah ibu kita selagi kita masih bernafas :)

harith tu comel lah dear :)

ayusyuhara said...

hihihihi..mekaseh...

AyueJean AJ said...

Selamat hari Ibu..

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates