May 19, 2013

Bintang Mencari Bintang - Minggu 9



Minggu ni..Bintang Mencari Bintang kembali lagi..tapi kali ni akan ada 3 penyingkiran..siapa le agaknya yg akan terkeluar..sapa plak yg akan mara ke pusingan seterusnya...hah !!

Masing2 duk layan stress, nervous, perut penuh butterfly...tp perjuangan kena teruskan gak demi mencapai impian dan cita-cita..perghhh..dasat tak ayat aku..ngeh..ngeh..ngeh..




Mlm ni yg akan beraksi adalah adalah kumpulan A .. Tocai, Achey, Tapaw, Big Too, Bowl dan Kelawak..Camner persembahan diaorg mlm ni ? Sketsa best ke idak ? Lagu ...? 

Hah !!! Aku yg tgh duk tgk fulldress rehearsal ni pun nervous..duk terfikir adik2 aku yg mana akan terkeluar ni..sedih plak..skali 3 tu...



Sifu-sifu apatah lagi..suma dah jalankan tanggungjawab mereka dgn penuh ikhlas..turunkan ilmu sebyk yg mungkin...agar pelapis2 pelawak negara ni dapat menjadi penghibur yg berjaya bila kuar dr program ni nnt..

Suma mengharapkan anak2 didik mereka berjaya dan jadi penghibur yg berilmu bukan mengejar glamour semata2....


Kitaorg hanya leh tolong bagi semangat jerk le kat adik2 ni..bagi nasihat mana yg boleh..bagi guide mana yg perlu..dunia seni ni, amnya nk jadi selebriti ni mmg penuh pancaroba..kalau x teguh iman mmg boleh sesat jalan..

Harapan aku biarlah adik2 ni berada di landasan yg betul..jangan tersasar di selekoh jalan..


So jangan lupa tgk program Bintang Mencari Bintang mlm ni kul 9mlm hanya di TV3...Undi peserta-peserta pilihan anda..mana yg layak kekal dan yg mana x layak beraksi lagi..

Selamat terhibur ! :)




-update 'live' dr SriPentas 2, Shah Alam-

2 Nak Kata Apa?:

AyueJean AJ said...

Nak kena cuba tengok ni....
Hehehehehhe..

Lelaki Ini said...

3 penyingkiran? gila r!!!!!

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates