May 12, 2013

Bintang Mencari Bintang - Minggu 8







Entry lintas lansung dari SriPentas 2 Shah Alam...Dah seminggu rehat psal beri laluan pada minggu pilihanraya..maka skang mereka kembali beraksi..ecewaahhh..

Minggu ni..kumpulan B akan tunjukkan sketsa diaorg ngan artis undangan pilihan masing2..

Ada Sathiya, Amyza Adnan, Yus Jambu, Dina, Fafau dan paling otai Rusminah Sidek...


Jadi camne minggu ni..adakah Bochik dapat mengekalkan kehebatan mereka di atas pentas kali ini..adakah gandingan mantap mereka bersama Rusminah Sidek bakal mencuit hati juri dan juga penonton..?



 



Apapun..memasing dh mengalami ketegangan..sbb minggu depan dh ada penyingkiran..maka memasing kena ler menaikkan mata/markah memasing...

Aku plak yg rasa sedih..dh hampir 2 bln aku ngan bebudak ni suma..dh macam adik2 sendiri..tiap2 hari duk melayan diaorg buat lawak jerk..Setiap kali masa rehearsal..Tawa dan gelak aku sgt berharga utk diaorg...hahhahahahahah...


So korang jgn lupa saksikan mlm bsok kul 9mlm di TV3 hookkaayyy...!! Bagi sokongan pd adik2 Bintang Mencari Bintang ni..Undilah peserta yg anda suka..






3 Nak Kata Apa?:

Lelaki Ini said...

tak prnah skali pun tgk bintang mncari bntang ni.. hehe.. sorry.

AyueJean AJ said...

AJ tak penah tengok...

Nao Mei said...

Cik akak datang nak jemput Join GA cik akak...


http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/05/simple-giveaway-bintang-mencari-cinta.html

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates