May 5, 2013

Undi Hantu Jadi Trending ?






Skang masing2 suma sure duk ngadap TV..menantikan keputusan dengan penuh sabar dan penuh debar..

Walau apa jua keputusannya nnt..ku berharap mana yg bertelingkah dapat menghulurkan salam kemaafan dan meneruskan kehidupan seperti biasa tanpa ada rasa dendam..

Mana yg menang, tunaikanlah tanggungjwab dengan seadil2nya sepertimana yg telah dijanjikan dalam aku janji maupun manifesto...pada yg kalah...jangan cepat melatah dan mewujudkan provokasi malah bikin demostrasi...cuba lagi 4 thn akan datang...perbaiki apasaja kelemahan..





Aku gembira tadi dapat tunaikan kewajipan dan hak aku sebagai rakyat Malaysia ptg tadi...org kata takde ler bercakap2 pung-pang-pung-pang..ngundi pun tidak...hah..jgn deny...ada ok org cenggitu..

Keadaan petang tadi pun terkawal..giler meriah..suka aku tgk suma Parti masih lagi berkempen...mcm raya pun ada gak..takde permusuhan..takde maki hamun..takde ayat2 lucah...aman damai jerk..







Terima kasih pada pekerja2 SPR dan juga polis yg duk mengawal dan menjaga kawasan undi dari subuh sampai ke petang n sambung plak ke mlm ni hah.....




Moga..apasaja keputusannya jap lagi..kita hadapi dengan tenang dan redha...pilihan telah dibuat..itu suara rakyat..suara MALAYSIA..

Ku tetap bangga menjadi ANAK MALAYSIA...







































alamakk..!!!!! pengundi HANTU....Laaaaarrrrriiiiiiiiii...!!!!!!!!!!!!!!









3 Nak Kata Apa?:

Harith Iskandar said...

kalau pengundi hantu ni apek2 cina tu jugak la yg bawak masuk jd kuli dorang.org melayu kite mane ade ambik.tp yg jd mangse kite jugak...huhu

ayusyuhara said...


Kannnnnnnn...tu le psal..tu pun susah nak fikir..hermm...

AyueJean AJ said...

Kat twitter lembah pantai trending...
Hahhahahaha..

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates