May 15, 2013

Sanggar Lebaran Dato Siti Nurhaliza





Ramadhan pun blom..apatah lagi Syawal..tapi aku dah sibuk ngan program2 Raya..Minggu ni layan beku kat RTM 3 hari..

Sapa peminat tegar Dato Siti Nurhaliza..moh dtg ramai2 kasi penuh panggung Auditorium Perdana (Angkasapuri,RTM) mlm ni (15 Mei 2013) jam 830mlm..tp klu nak dapat tempat duduk best..dtg ler awal erkk.. 




Ni program utk Hari Raya..Maka itu..nak dtg tgk..sila pkai baju raya anda yg cantik2 tu..klu dah ada baju raya thn ni yg dah siap di tempah..leh ler melaram awal..heheheheheheh..

Apa yg menarik..Dato Siti akan berduet ngan Nabil dan jugak adik serta kakaknya iaitu Saerah dan Saidah...

Ada lagi yg menarik utk peminat tegar Dato Siti...Korang akan dapat dengar dulu lagu single terbaru Datu Siti 'Lebih Indah'...blom kuar kat mana2 radio lagi hookkaayyy...!!! So sapa yg dtg mlm ni..akan dapat dengar dulu..exclusive tak ?!?!?! Pada pendengaran telinga aku..mmg lagu single terbaru Dato Siti ni..best giler babas..segar jerk melodi lagunya..damai jerk..hehehehehe..




Hah..apalagi...cepat aaarrr gi bersiap...aku tunggu korang dtg erk...hehehehehhe


ni hadiah utk korang..n khas juga buat Lelaki Ini ...ahakss..








Ngan Anak NABIL...MIKAYLA..comel kan...

3 Nak Kata Apa?:

Lelaki Ini said...

Nak g gaks, tp bz le malam ni.. waaaa, nak tgk siti!

AyueJean AJ said...

Alaaahhhaaaiii..
Patut malam aritu masa balik keje luar RTM tu penuh kete park....
Ruginyaaaa... Rumah AJ betul2 belakang RTM tu..... =(

ayusyuhara said...

Lorrrr..awat x singgah..klu tak..leh bagi special seat..

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates