Apr 10, 2013

BULI ?


Berikut penyebaran klip video BULI seorang pelajar lelaki di sebuah sekolah, Pihak polis meminta kerjasama orang ramai yang mempunyai maklumat atau mengenali undividu2 yang terlibat di dalam video klip tersebut, agar melaporkannya di balai polis yang berhampiran bagi membantu siasatan.

Pihak sekolah, mangsa dan keluarga yang terlibat juga diseru agar tampil untuk membuat laporan polis di balai polis terdekat.

Nama Suspek : Izzat Syafiq Bin Abdullah
Lokasi Sekolah : SMK Tun Hussein Onn
Asal : Sungai Petani
Alamat : Seberang Jaya, Pulau Pinang








PEMBULI...




Twitter : http://twitter.com/ijatsyafiq


klik gambar utk lebih jelas..



Serius aku emo giler tgk VC nie..nak nangis pun ada..aku duk bayang kalau anak aku yg kena pukul tu..

dan aku bayangkan jugak klu, anak aku plak yg kaki buli tu..
memang harus ku jentik2 kan sampai pengsan..(ke aku yg pengsan...*tepuk dahi*)


Ku rasa, ibu bapa skang ni kena sentiasa pantau anak2, jaga dan ambik tahu perihal dan tingkahlaku anak2..mmg takleh kasi muka..takleh kasi manja lebih..takleh abaikan sesaat..

kalau ler anak aku yg jadi pembuli ni..mmg aku hantar sendiri trus ke balai polis... (insyaAllah..)


Tapi susah gak nak cakap..kekadang didikan mak ayah tu betul..tapi anak2 yg hati tak berapa nak terang..acaner tu...


Nak salahkan siapa..mak bapak ? Cikgu ? pengaruh rakan2 ? internet ? media eletrik i.e TV ? media cetak ?


Hermmmmmm....







6 Nak Kata Apa?:

AyueJean AJ said...

Tak tau nak salahkan siapa...

Permata Dia said...

Malam kak, saya dari Karya Kuring Haratis (K2H) datang berkunjung. Benar banget yang kakak bilang, saya pun sering kesal membaca tentang perilaku para tukang Bully ini, untuk mereka dianggap fun tp mereka gak mikir dampak psikologis bagi korbanya :(

ayusyuhara said...

betul tu..

BUNDA a.k.a KN said...

salam pagi khamis dari bunda..

adzairdawati makdara said...

gerammmm nengoknye kan.. harap2 dpt hukuman yg sewajarnya

ayusyuhara said...

dengarnya 3 pembuli ni dah di buang sekolah..hermm..sian mak pak mereka..

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates