Apr 14, 2013

BintangMencariBintang - Minggu 5





Malam ni kumpulan A akan berentap lagi utk battle ke-2..kali ni suma peserta akan bergabung dan 1 pentas ngan Sifu masing-masing..


Apa yg menariknya, dapat ler mengubat kerinduan peminat2 pada aksi Sabri Yunus, Afdlin Shauki, Harun Salim Bachik , Raja Azura, Senario dan Faizal FBI...


Tapi ada jugak bahayanya, mampu ker peserta berdiri setanding bersama sifu masing2..Sifu nanti over shadow ke ? atau peserta akan terus tenggelam di sebalik profesional dan spontan aksi sifu mereka..


Hah..tu ler yg paling menarik dalam BMB minggu ni..



Kita dah menyaksikan kejuaraan Achey pada battle 1..adakah Achey bole memegang takhta kemenangan lagi pada mlm ni..kuikuikuikuikui..tunggu dan lihat..


Suma dah berlatih dgn bersungguh...sempena cuti memberi laluan pd ABP..diaorg punya masa yg lebih utk terus memantapkan lagi diri masing2..

Melalui rehearsal petang semlm...ada yg menunjukkan peningkatan dan ada jugak yg masih boleh di perbaiki..

tapi tu tak boleh menjanjikan persembahan mlm ni..sbb..slalunya yg berlaku..ptg ni rehearsal ok..mlm jadi jahanam..

awat jd lagu tu..? sbb stage-frighten masih menebal dlm diri adik2 kita ni..dgr tepukan audience pun dah leh wat gabra hookkkaayyy..!!!


pernah jugak 1 kejadian..sabtu wat sketsa lain..bsok last minit kena rombak balik semula sketsa dan tukar keseluruhan cerita..hah..tak ke haru tu...

gitu ler cerita di sebalik tabir hookkaayy..bukan senang nak senang..

aku yg slalu ngan diaorg pun kekadang kesian..tapi nak buat camne kan dik..dah ko pilih nak masuk rancangan realiti tv cenggini..maka ko kena le hadap sampai habis...

InsyaAllah, kalau ada rezeki..kemenangan tetap di tgn kalian..apa yg penting..disiplin, usaha dan mendengar kata dan setiap ajaran yg diberikan..

orait..jap lagi dah nak start..wish uoallss the best..n break ur leg..!!! kasi picaaahhhh..!!!


Suma dah stanby....


Mak Tiri wat sportcheck



sekejap lagi akan ke udara..Penonton pun dah penuh dari kul 730pm tadi..yg kat umah tu, sila terpacak di depan TV anda..semestinya di TV3 :p





-Sekian...Laporan secara lansung dari Sri Pentas 2, Shah Alam..-



0 Nak Kata Apa?:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates