Apr 24, 2013

BUANG ANAK ?




Bayi ini katanya ditemui di tanam hidup-hidup..

Yang ajaibnya, dia masih HIDUP..kebesaran tuhan kan..

Tetapi keadaan bayi ni adalah SANGAT KRITIKAL..

Allahuakbar...Sedih aku tgk gambar ni..apatah lagi dengan keadaan bayi tu...

Kalau pun sungguh ibu yg melahirkan bayi ni taknak sama sekali membela bayi itu, apa le salahnya berikan pada parents yang nak ambik anak angkat ke...atau tinggalkan ler kat rumah kebajikan.

Apa le salah bayi ini..Sungguhpun kau yang melakukan dosa, tapi jangan ler menambahkan lagi dosa kau dgn membunuh manusia yang belum kenal erti dunia..

Sekali lagi ku ingin fikir positif....mungkin ibu bayi ni tgh berada dalam ketidakwarasan...atau si bapa yg meroyan dan tanam bayi ni senyap2 tanpa pengetahuan si ibu..atau..bla..bla..bla..bla....


Hermmm...nak berfikir positif camne skali pun, tetap aku tak setuju..

Semoga Allah S.W.T menyembuhkan anak ini. 



2 Nak Kata Apa?:

Lelaki Ini said...

kesiannya...

AyueJean AJ said...

Semoga panjang umurnya..
Dan si pelaku mendapat balsannya...

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates