Feb 24, 2013

BATANG BESAR ?!?!?!





ni citer dah lama....tapi sakit hati ler gak bila ingat2 balik...di waktu petang yg hening gitu..

tgh bergolek2 layan sakit pinggang ada call masuk...



Budak : hello..hi awak, tgh buat apa tu..?

Aku : Nak cakap dgn siapa ?

Budak : nama awak apa erk..?

Aku : eh..dah awak tipon saya..awak nk cakap ngan sapa..?

Budak : Takde,saya dapat no ni dr kawan saya..saya nak berkenalan..

Aku : owh..sori saya takde masa nk berkenal-kenal..?

Budak : Konek saya besar,awak nak main tak..?

Aku : * letak phone*




WT*#$#**&%..!!!!...dari zaman anak dara lagi aku slalu dapat panggilan2 cenggini..aku yakin korang pun sure kena gak..yang pompuan le..takkan laki kot..kan..kan..kan..


Adakah org yg buat keje macam ni tak membesar atau benda ni penyakit biasa bagi budak2 yg baru akil baligh..?


kot ye pun ko dah takde keje nak buat..bole tak ko gi makan nasi ke apa..daripada ko menghabiskan prepaid dok hentam call org...


benda ni tak habis begitu saja ok..lepas aku letak phone..dia bole sms aku balik..


"saya ada gambar konek saya..batang saya besar..awak nak tengok"


astaga...klu aku layan mau panjang citer ni...klu ikut idea jahat aku dulu2..nak jerk aku ajak jumpa budak ni..then aku nak tgk besar mana sangat batang dia..klu tak ikut piawai besar aku..mau aku simbah kan ngan air panas...


ntah apa2 ler kepala otak diaorg ni fikir gamaknya erk..


konon nak open-minded ler, having fun, sporting, release tension bla..bla...bla...tapi tak kena tempat..mmg takde otak..


jantan2 cenggini dah desperate sangat ke apa..ke mmg pernah diaorg dapat pompuan yg "nak" or "layan" dgn cara camni..haisshhhh..zaman skang ni..


pompuan zaman skang pun leh tahan gak..dengar satu perbualan remaja pompuan kat kedai makan..


girl 1 : weii..ko ada virgin lagi ke ?

girl 2 : ada ler weeii..

girl 1 : ek eleh, masih virgin dowh..gile kolot...!!!..



erghhhh...ada virgin KOLOT..!!!..ko biar betul dik..ada plak...virgin depan  tapi leh tarah blakang..janji depan tak pecah dara..mang aiiiii...macam ni punya fikir pun ada...



takut aku dengar bebudak skang borak...kengkonon advance..nak jerk aku lempang sekor2..zaman skang ni perbuatan sumbang mahram, zina dan segalanya dah jadi cam perkara biasa..trend kaedahnya...


nak bercerita pun dah takde segan silu..baik lelaki maupun pompuan...main selamba badak ler...


yang lelaki kalau bercerita..aiyo..idak le reti nak respect org...


"semlm aku tgk tetek si midah..perghhh..cair dowh.."

"hari tu aku main ngan bedah..mang aaiii...becak.."


klu ler ada jantan lain duk citer psal adik,kakak or mak korang..apa korang rasa erkk...


cuba korang terangkan kat aku skit...nape agaknya bebudak skang jadi camni..jgn ler ko salahkan mak bapak lagi..aku rasa mak bapak dah ajar cukup ilmu kot..

ok dah bebel...aku nak baca skrip...








2 Nak Kata Apa?:

ANNA MARIANA said...

perghh... bebudak sekarang memang suka nak makan penampaq..anna pon rasa juga, dorang xde lgsung rasa hormat pd org yang lebih tua..

ayusyuhara said...


kannnn..geram jerk klu jumpa budak2 nakal camni..

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates