Mar 28, 2013

Pencarian Bloglist FIZGRAPHIC !!! Shoutout..!!



wokeyyyy...this week ni jerkk..aku nak join segment blog yg di usahakan oleh beberapa blogger..maka moh layan...



http://www.erazfadli.com/2013/03/pencarian-bloglist-fizgraphic-bulan.html



bahahahhaha.. kenapa nak masuk dalam bloglist fizgraphic ...

Kenapa..Why..Kenapakah...hehehehhehe..kerana ku merasakan Blog ku sangat Cool..Super Duper interesting...dan Penuh Kualiti..ececewaaahhhhhh..sangat riak erk bunyinyer di situ..bahahahhahahahahah... *LariHantukKepalaDiDinding*

Ok mukadimah tu sangat tidak kelakar...Maka Adik Hafizzy, Akak nak join adalah kerana utk menambah kenalan dan juga share segala mak nenek info yg ada..maklum ler..diri ini sudah jauh meninggalkan dunia remaja..ekekekekeke..nak gak ambik tau apa2 yang tak tau...hik..hik..hik..

So akak ni slalu hupdate blog akak ikut mood dan tahap kesibukkan..kekadang dalam sehari boleh post 2-4 post serentak..kekadang seminggu skali..tapi paling rajin buat draft then post jerk hari2..senang, mudah dan pantas kerja ku..gitewwww..ahaksss..

apa yg menarik kat blog akak...? ntah ler dik non..akak pun kurang pasti..psal blog akak ni cerca-merba..akak suka bebel tentang apasaja..apa yg terlintas di fikiran..dan jugak apa kerja2 yg akak buat..kerana...akak percaya ramai yg tak tau bagaimana kerja di belakang takbir dalam entertainment industry ni...ecewaaahhh..cam formal plak ayat aku ni..

Akak tak skema dik..hahahhahahahahha..

So pd mereka2 yg nak join PENCARIAN BLOGLIST FIZGRAPHIC ni..tak reti2 klik jerk banner atau link yg dah ku include tu..

As SAlam Hafizzy...


0 Nak Kata Apa?:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates